mandag 13. juni 2011

Hjelp som tiden flyr!!!

Nå er det jammen over to måneder siden siste innlegget mitt her! Har vært så utrolig travelt med reising, mye besøk, og forberedelser til den nye verdensborgeren kommer (om ca 2 uker!!!)....også KAKEBAKING da! ;)

Jeg har tenkt litt, og funnet ut at selv om jeg tenkte å stadig legge ut "nye" oppskrifter her så tror jeg jeg må gå bort fra det...både pga tidsperspektivet (for baking tar jammen mye tid) men også for trivselen sin del....tror nok vekta hadde nådd skremmende høyder dersom jeg skulle bakt nye godsaker flere ganger i uken! Dessuten har jeg oppdaget at det ikke er bakingen i seg selv som er det helt store for meg, for jeg er menneskelig og gjør faktisk feil en gang iblandt (ok...ganske ofte faktisk), og derfor liker jeg å holde meg til de kjente og kjære oppskriftene som jeg vet jeg får til. Dessuten har jeg jo ikke tid til å oppdatere bloggen SÅ ofte! Jeg har derfor bestemt meg for å fokusere mer på kakedekorering, for det er jo SÅ gøy!!! Spesielt når jeg får så mange fine tilbakemeldinger :D Så tusen takk alle sammen :) Skal legge ut bilder av kakene jag har laget i galleriet, og det vil bli oppdatert jevnlig...i allefall så ofte som jeg lager nye kaker ;)

Er det noen av dere lesere som ønsker kake til en spesiell anledning så er det bare å spørre, for jeg takker sjelden nei til en utfordring ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar